2011年12月31日

爺爺的秋蟬牌羊毛內衣

除咗身兼補習天后、金牌銷售員兩職
我以前仲喺某日牌女性內衣店返 part time

年頭同呀爺、嗲哋去飲茶啦,其時仲返緊 bra 舖
呀爺(假裝不經意):er 呢~~ 你做嘢嗰度有無毛衣賣㗎?~~
嗲哋(蠢):邊有呢啲㗎!賣內衣褲嗰啲㗎
我(醒):你係咪想要冷衫 -________________-
呀爺(仲扮緊):哎喲.. 係囉、呢.. 嗰啲秋蟬牌毛衣
中間有鈕打得開嗰隻,中碼夠著㗎喇
(條友詳細咁講出自己嘅心水之選XD)
我:我買俾你啦好無 -_____________-
呀爺(仲扮喎):我畀錢你幫我買啦~~ *V*
我:我送俾你啦好無 -____________________-

久經查察下,先知呀秋蟬非一介弱質女流
而係一個品牌(?!!)
可以喺利工民買到
呃.. 咁利工民又喺邊度有呢????

本身喺灣仔律敦治醫院附近見到有間
(嗰排喺嗰度實習)
點知適逢新春佳節、要到初十先開市
而初十呢,係我實習嘅 last day
結果實習完開心得濟,完全無咗件事!
事情拖吓拖吓.. 咳咳.. 拖到天氣都唔凍喇......
為咗呢件未了嘅心事
我決定再次踏上「利工民」征途!

征途就由海怡半島開始!(因為我喺嗰度補習哈哈)
個歷險要成半個鐘
 
嗯,跟住我哋就跳出香港喇!
YO 下一秒我已經用偵探嘅頭腦揾到永樂街喇
原來就係行去皮革班嗰條街
呃... 上次都係喺呢度蕩失路 -_________-

yeah 終於揾到利工民呢間大寶號喇嗚嗚
 入面都幾骨子,舖仔細細、懷舊 feel
啲貨用紙盒一盒盒裝住,好霸氣
仲有個搞鬼壁佈板(!)
 除咗保暖底衫,仲有保暖襪、家居鞋之類
都幾多元化喎衰鬼

 嗱嗱聲打埋個開盒文先
個袋真係有隻秋蟬(!!!)
 後面有隻鹿,幾咁應節 ^_,^
咁金鹿係咪又係牌子嚟(?)
 開盒喇 ^_________^ 好精美呀
果然是名牌子 XD
又見到呀秋蟬喇~~♥

價錢:(原價)$595(!!!!)
(所謂大減價九折後)$53X
勁貴囉,真是名牌嚟(!)
我呀爺好開心咁,打俾佢嗰陣喜滋滋咁嘅死人姣聲 XD
佢(^O^):哎呀~~ 記得中間要有鈕喎~~

---------------------------------------------------------------------------------------------


某夜同中同去露比星期二食飯
無... 想話個月曆好靚啫(我覺得咋)




---------------------------------------------------------------------------------------------


今晚打邊爐,問男神借個爐駛吓啦
佢特登攞出嚟銅鑼灣俾我,順手一齊食 lunch
然後........... 仲送我返屋企!!!!
嗚,好開心呀
♥♥♥ 2011 完結得很好哦 ♥♥♥

沒有留言:

發佈留言